Avatar billede elmoe Juniormester
07. december 2004 - 23:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Messsenger Beta 7 tegne problemer!

Jeg har netop installeret den nyeste messenger (version 7), men mangler en funktion så jeg kan skifte til fri-tegning når jeg har en samtale med en person. Jeg har installeret den samme messenger på en anden maskine, hvor der ingen problemer var, så det undrer mig meget at jeg ikke kan skifte til tegne funktionen på min. Hvordan kan det være og hvad kan jeg gøre ved det?
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 23:46 #1
Avatar billede elmoe Juniormester
07. december 2004 - 23:53 #2
men det burde ikke være nødvendigt med den pakke, for mine venner kan bruge deres tegnefunktion bare ved at installere den nye messenger. der er noget galt. jeg ved bare ikke hvad..?
Avatar billede Slettet bruger
07. december 2004 - 23:55 #3
Er du et hundrede procent sikker på at det er MSN 7.0 Beta de har installeret?
Avatar billede elmoe Juniormester
07. december 2004 - 23:59 #4
Hov der var jeg lidt hurtig.. DET VIRKER SGU DA!!!!!!

Hvor har du fundet det tilføjelsesprogram? Jeg har ikke kunne finde noget ala det på Microsoft's hjemmeside. Kom med et svar og du får points. Jeg er bare så glad!! ;)
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2004 - 00:00 #5
Det er fordi Microsoft intet har at gøre med Messenger Plus!..
Men godt du fandt ud af det :)
Avatar billede elmoe Juniormester
08. december 2004 - 00:04 #6
men hvorfor har microsoft så det som standard i deres installationsfil? altså nu virkede det jo så ikke på min, men de har der jo som standard. samarbejder de med Messenger Plus?
Avatar billede elmoe Juniormester
08. december 2004 - 00:04 #7
Jeg er i hvert fald meget taknemmelig for hjælpen! :)
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2004 - 00:12 #8
Nej.
De 3 mest udbredte versioner er
MSN Messenger
Windows Messenger
Messenger Plus!

De 2 øverste er Microsofts værk. Windows Messenger er en integreret del af Windows 200/XP. Den er faktisk lidt kringlet at fjerne fra systemet. Den er automatisk installeret i Windows 200/XP.

MSN Messenger er messenger clienten modsat førnævnte et produkt desideret fra Microsofts MSN afdeling. (Hotmail, MSN messenger og MSN explorer.)

Hvorfor Microsofts Windowsaafdeling bruger tid på Windows Messenger skal jeg ikke kunne sige, for programmet kan væsentliggt mindre end MSN Messenger.

Messenger Plus! et helt andet program som kun har det tilfældes med MSN Messenger og Windows Messenger at det kører samme protocol. Det har en masse flere funktioner end de to andre. Men samtidig har man stor risiko for at blive inficeret med spyware hvis man ikke er vågen når man installerer programmet.

Personligt holder jeg mig til MSN Messenger da Windows Messenger kan for lidt og Messenger Plus! kan for meget til at det er stabilt og diskret.

-----

Håber det fik klaret lidt op for dig, eller så spørg :)

Mvh. GartZen
Avatar billede elmoe Juniormester
08. december 2004 - 00:21 #9
Mange mange tak for svaret.. De points faldt på det rette sted :)
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2004 - 00:23 #10
Tak skal du ha :-)