Avatar billede traakker Nybegynder
07. december 2004 - 18:48 Der er 4 kommentarer

Kan ikke logge på msn, men godt på andre computere.

hej.

jeg står med lidt af et problem. jeg kan ikke logge på msn messenger på min egen computer. men jeg kan logge på webmessenger og diverse andre klienter, men vil gerne have sådan jeg kan logge på msn messenger. den siger bare at min email eller password er forkert, men jeg kan jo logge ind med de samme oplysninger på andre computere, og andre klienter...

jeg får også en fejlkode, hvis det er noget i skal bruge. hvis i skal bruge noget info så bare skriv, problemet har stået på i knap 2 måneder og det er skide irriterende. så plz hjælp asap 8D

på forhånd tak

ps. har prøvet at genins. og prøvet andre versioner osv, men intet hjælper. og vil helst ikke formateree.
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. december 2004 - 18:52 #1
har du programmer som messengerdiscovery installeret? hvis dette er tilfældet prøv da at starte disse programmer før du logger på msn
Avatar billede traakker Nybegynder
07. december 2004 - 18:53 #2
#1 har prøvet at downloade det nu....
Avatar billede traakker Nybegynder
07. december 2004 - 18:56 #3
hvad skal jeg så gøre med det?
Avatar billede triple-x Nybegynder
07. december 2004 - 19:00 #4
nej det var mere hvis du havde det.... For hvis du har programmer ala det installeret, kan det ofte blokere for msn uden programmet er åben. Det var ikke ment som du skulle installere det.