Avatar billede king_frusty Nybegynder
06. december 2004 - 17:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvor ligger samtalerne

Hejsa

Når MSN starter førstegang spørger den om man vil gemme sine chats!!
HVOR ligger de på computeren ???
Hvis man siger NEJ til at den skal gemme chat's så gemmer den , dem sikkert aligevel , men HVOR??
Hvorfor fjerne den ikke de brugernavne der HAR været logget på MSN når man afinstallere den?? de er der selv om man oxo bruger den her .: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove
Det er 3 spørgsmål på engang derfor 100 point til den der kan løse problemet
HVOR LIGGER DINE CHATS På compuetren og hvordan sletter man dem ???
HVORFOR er brugernavene der stadig og hvordan fjerner man dem
Avatar billede doek Nybegynder
06. december 2004 - 17:43 #1
My document/Received files
Avatar billede doek Nybegynder
06. december 2004 - 17:45 #2
har du prøvet under beskyttelse af personlige oplysninger og krydse af i delt computer?
Avatar billede king_frusty Nybegynder
06. december 2004 - 17:46 #3
Under beskyttelse ?? hvordan er det lige jeg kommer der
Avatar billede doek Nybegynder
06. december 2004 - 17:47 #4
funktioner -> indstillinger -> fane blad (alt sammen messenger)
Avatar billede doek Nybegynder
06. december 2004 - 17:50 #5
Du har i din remove stig angivet Windows messenger men lagt det ind som MSN messenger, husk det er 2 forskellige produkter, så du skal nok fjerne begge dele
Avatar billede nopsen Ekspert
06. december 2004 - 17:51 #6
for at fjerne brugernavnene helt:
gå i start - kør, skriv control userpasswords2
klik på fanebladet avanceret foroven
klik på knappen administrer adgangskoder
så kan du bare slette dem på listen du ikke vil ha mere.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2004 - 17:51 #7
1) Din chat oversigt ligger enten i
dokumenter\My Received Files\DIT_BRUGERNAVN-NOGLE_TAL\History
eller
dokumenter\modtagede filer\DIT_BRUGERNAVN-NOGLE_TAL\oversigt

2) Man skulle tro det var løgn, men den gemmer rent faktisk ikke dine chats hvis du fravælger det!

3) RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\INF\msmsgs.inf,BLC.Remove fjerner Windows Messenger, så du kan ikke fjerne MSN Messenger oversigten med den i hvert fald!
Jeg vil tro du kan fjerne oversigten ved at afinstallere normalt og så derefter fjerne denne nøgle:
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\MSNMessenger\PerPassportSettings
Avatar billede nopsen Ekspert
06. december 2004 - 17:51 #8
hvis du ikke har valgt at gemme chats, så findes de ikke.
Avatar billede doek Nybegynder
06. december 2004 - 19:49 #9
Tak for points