Avatar billede dundee Nybegynder
06. december 2004 - 17:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

super ircop

hej eksperter

ved i hva ham der ejer serveren skal skrive hvis man skal være super ircop ?

hilsen dundee
Avatar billede strych9 Praktikant
06. december 2004 - 18:52 #1
Det kommer lidt an på hvilken ircd det er, men typisk skal vedkommende have en o-line i conf filen og kan så gøre sig selv til ircop med kommandoen /oper
Avatar billede dundee Nybegynder
06. december 2004 - 18:58 #2
hvordan kommer det så til at se ud hvis jeg skal hva +q og +o og +a og ja det hele.

når det bliver skrevet ned i et script ? som skal ligges ind i serveren ?
Avatar billede strych9 Praktikant
06. december 2004 - 19:00 #3
hmm jeg mener bare at man lægger lines direkte ind i ircd.conf på serveren.
Avatar billede dundee Nybegynder
17. marts 2005 - 13:12 #4
lukket