Avatar billede fqthjoe Nybegynder
06. december 2004 - 15:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

mailsend via hotspot

Hej,

Jeg vil gerne lave en tekst, og nr der klikkes på denne åbnes ens standard postprogram. Ligesom "MailTo" i html.

Jeg har lavet et hotspot med følgende formel:
@MailSend("test@testeren.dk");

men det virker ikke...
En der kan hjælpe ?

vh Thjoe
Avatar billede Slettet bruger
06. december 2004 - 15:23 #1
hvorfor bruger du ikke bare html ?
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
06. december 2004 - 15:28 #2
kan du fortælle mig hvordan ?
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
06. december 2004 - 15:29 #3
Sådan ?

<a href="mailto:dfdffd@dffdf.dk">navn</a>
Avatar billede karstenv Nybegynder
07. december 2004 - 07:31 #4
Jeg lurer lige med på sidelinien, men jeg mener ikke du kan bruge HTML i Notes(den kan forstå html men eller ikke mere), men der skal nok noget mere @ kode med i din hotspot før det kommer til at virke.
Avatar billede karstenv Nybegynder
07. december 2004 - 07:32 #5
Hov der mangler lige et h i (den kan forstå html men heller ikke mere) ;-)
Avatar billede noteshotline Nybegynder
07. december 2004 - 11:44 #6
I en Notes database benytter jeg i outline en entry af typen URL med værdien mailto:xxx@domain.dk?subject=XXXX&Body"I+oversigten..."

Når man så aktiverer denne startes ens mailsystem (forhåbentlig Notes) med udfyldt To, subject og noget i bodyfeltet

/Hans Holt
Avatar billede fqthjoe Nybegynder
17. december 2004 - 09:09 #7
noteshotline
Det virker.. det var jo simpelt...når nu man ved det.... Takker