Avatar billede singular Nybegynder
04. december 2004 - 13:33 Der er 6 kommentarer

Popup blokker?

Nogen der har et simpelt html script ting som blokere popups på ens hjemme side, som man bare kan kopire og sætte ind?
Avatar billede the_email Nybegynder
04. december 2004 - 13:36 #1
Hvad skal du med en popupblocker på din egen hjemmeside?
Kan du ikke bare lade være med at sætte popup's på den?
/TheEmail
Avatar billede singular Nybegynder
04. december 2004 - 13:39 #2
Det er fordi den er på webbyen. men der går et stykke tid før at jeg skal have mit eget domæne
Avatar billede singular Nybegynder
04. december 2004 - 13:43 #3
Men har du et script jeg kan bruge??
Avatar billede the_email Nybegynder
04. december 2004 - 13:47 #4
Nej, det har jeg desværre ikke.
Men er konceptet med netbyen ikke at det er gratis at have en hjemmeside der og tilgengæld sørger netbyen for at der popper reklamer frem når man besøger de sider de hoster for at tjene til serverene, forbindelse, strøm og så videre?

/TheEmail
Avatar billede singular Nybegynder
04. december 2004 - 13:50 #5
Øv... okay ... Kender du et sted hvor jeg måske kan søge så?
Avatar billede olebole Juniormester
04. december 2004 - 14:35 #6
<ole>

Din betaling for at ligge under Webbyen er de omtalte popups. Det er en del af den frivillige aftale, du har indgået med dem.
Der er mange her på Eksperten, der driver forskellige web-tjenester - så det er nok ikke liiiige det mest fikse sted at spørge: "Er der nogen der kan skaffe mig et script, så jeg kan tage Jer i røven?"

/mvh
</bole>