Avatar billede pioneer2k Nybegynder
03. december 2004 - 16:01 Der er 4 kommentarer

Læreplads som elektriker søges - tjen 500,-

Hej eksperter!

Se linket her
http://www.pie.dk/pp/

Ja den er god nok, der er 500,- at tjene + 200 point selvfølgelig ;-)

MVH Allan Pedersen
Avatar billede Slettet bruger
03. december 2004 - 16:35 #1
Jeg står selv og har brug for en lærerplads her efter jul.
Det er ufatteligt at regeringen "afskaffer" SKP så folk som virkelig brænder for det skal til at ud i sådanne midler som overstående for at få uddannelsen!

Men du skal lige vide at automatikfagtekniker uddannelsen liger styring og regulering ca 95% og der er man garanteret skolepratik!

Men anyway må du ikke give point for det..
Avatar billede pioneer2k Nybegynder
03. december 2004 - 17:13 #2
Jeg er egentlig ikke interesseret i SKP, jeg vil meget hellere have en rigtig læreplads, da jeg ikke har hørt så meget godt om SKP, udover at det er en nødløsning.

MHT. points, ja det er der ikke så meget at gøre ved nu :-D

Men der er stadig 500,- på højkant...
Avatar billede fcs Novice
03. december 2004 - 21:49 #3
Husk lige at det ikke er tilladt både at udlove kontanter og ekspertenpoint ;o)

Hygge og pøj-pøj med søgningen

FCS/Coadmin
Avatar billede pioneer2k Nybegynder
03. december 2004 - 23:50 #4
Så siger vi bare kun 500,- jyske dollars!