Avatar billede sukos Juniormester
29. november 2004 - 11:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Et link til at ringe op

Uden at vide det med sikkerhed, vil jeg tro det er umuligt, men anyway,
I en wapbrowser, kan man så lavet et link der gør at man ringer op til et tlf. nummer?
Altså, når jeg får en sms, er nummeret det er sendt fra vist som det første, og ved at trykke "ring op" kalder jeg op til nummeret som har sendt sms'en.
En lign. funktion via wapbrowseren kunne jeg godt bruge! :O)
Avatar billede janegil Nybegynder
29. november 2004 - 14:11 #1
Se fx http://landsbank.fo/index.wml:
<a href="wtai://wp/mc;+298318305" title="Call us">+298 31 83 05</a>

Min Nokia 3410 sier riktignok "ukendt filformat", men det skulle virke på enkelte telefoner.
Avatar billede sukos Juniormester
29. november 2004 - 16:13 #2
Ha, det virker min Ericsson T39! :O)
Du skulle vel ikke ha' en liste med phones det IKKE virker på? (eller er det kun "mega-gamle" det ikke virker?)
Avatar billede sukos Juniormester
29. november 2004 - 16:15 #3
Det jeg skal bruge det til, er at vise tlf. nr. hvor man kan tjekke at der er dækning for et kreditkort over et vist beløb. (taxachauffør)