Avatar billede webcreator Nybegynder
24. november 2004 - 17:19 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skille Ericsson T630 ad og rense skærm

Hej Eksperter.

Min T630 har lige været på værksted, og kom tilbage med en masse skidt bag coveret. Nogen af jer der ved, hvordan jeg skiller den ad? Indtil nu har jeg :

- Fjernet batteri
- Fjernet de 2 skruer under batteriet (nederst)
- Fjernet dekslet som sidder omkring kameraet

Men hvordan kommer jeg videre? Over kameraet sidder en del af coveret tilbage, og der er ingen skruer. Skal jeg bare rive det af? Jeg har forsøgt at vippe det af ved at sætte en negel ind under, men selv om jeg trækker rimeligt kraftigt, så giver det sig ikke. Mon jeg skal rive kraftigere?

Hvis I har nogle billeder, så modtages de også gerne.
Avatar billede webcreator Nybegynder
24. november 2004 - 17:44 #1
Jeg har fundet nedenstående billede, men jeg er ærligt talt i tvivl om, hvad jeg skal gøre :

http://mobile.justmud.com/images/00000202.jpg
Avatar billede webcreator Nybegynder
05. december 2004 - 19:14 #2
.