Avatar billede peleiden Nybegynder
24. november 2004 - 15:59 Der er 5 kommentarer

Er min PDA helt slukket?

Hej

Jeg har en Pocket LOOX 600, som jeg er lidt træt af. Når den er fuldt opladet, og jeg slukker den bruger den tilsyneladende stadig batteri og er allerede løbet tør for batteri 10 timer efter.
Hvordan slukker jeg den helt??? Den bruger åbenbart stadig strøm når jeg tror jeg har slukket den. Skal man slukke den på en bestemt måde?
Avatar billede annikadk Nybegynder
24. november 2004 - 17:39 #1
10 timer? det lyder hurtigt..
hvordan slukker du den?

På min PDA er der under settings en "power" - hvor den kan sættes til at slukke/lukke ned efter X min (1-5 på batteri og 1-30 på strøm).
Men hvorfor ikke lade den stå med strøm natten over så den er klar om morgenen?

Alternativt: Bruger jeg SPBs Pocket Plus, og har en "Suspend" på skrivebordet - det er hurtigt at trykke på.
Avatar billede alapalooza Nybegynder
29. november 2004 - 14:22 #2
De fleste pocket pc'ere slukker normalt aldrig. De bruger altid strøm for at gemme oplysninger som ligger i din hukommelse.
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. november 2004 - 14:45 #3
(sorry - "slukket" som i suspend)
Avatar billede alapalooza Nybegynder
29. november 2004 - 14:48 #4
Den eneste måde rigtigt at slukke for den er at tage batteriet af (Hvis man altså kan det på den model).
Avatar billede annikadk Nybegynder
29. november 2004 - 15:00 #5
men gør man det er det også en god omgang at starte op igen, da den så har mistet alle data ;)
alt hvad man havde på den af data ud over det der var på som da man købte den er... væk. Så ikke til at anbefale.

Men derudover ville det da være rart med feedback?