Avatar billede piratos Nybegynder
21. november 2004 - 17:17 Der er 3 kommentarer

Software til Compaq 3970?

Hejsa

Jeg har en Compaq 3970, jeg har ikke brugt den i et stykke tid efterhånden, så batteriet har været gået dødt, og har slettet alt på den. Nu skla jeg så have lagt TomTom ind igen, men kan ikke finde sotwaren til PDA'en.

Er der et sted jeg kan hente det ned fra nettet så jeg kan få lagt TomTom ind? Jeg har alle cd'ern til TomTom, det er kun selve softwaren til min stationære pc jeg mangler så jeg kan smide tomtom på pda'en?

På forhånd Tak

MVH
Henrik
Avatar billede piratos Nybegynder
21. november 2004 - 18:37 #2
Sys ikke jeg kan se softwaren der, kan kun se opdateringer til den eksisterende software! Eller er det bare mig!
Avatar billede piratos Nybegynder
22. november 2004 - 20:57 #3
Jeg har fundet løsningen, skulle jo bare have active sync:)