Avatar billede larspeter Nybegynder
19. november 2004 - 10:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Program ala netmeeting

Jeg har brug for et noget software, som kan håndterer video/audio konferencer, programdeling. Det skal kører hurtigt, være let at forstå - som altid :-)

Hvad er det bedste, billigste og letteste program at bruge til det?
Avatar billede koehler Nybegynder
19. november 2004 - 11:18 #1
http://sourceforge.net/projects/nvc/

http://sourceforge.net/projects/drawboard/

Jeg søgte efter netmeeting på sf.net, kan desværre ikke anbefale nogen af dem, da jeg ikke har prøvet dem :)

"netmeeting alternative", messenger kan så vidt jeg ved også bruges til at dele desktop/programmer. nogen andre der kan kommentere den påstand?
Avatar billede larspeter Nybegynder
19. november 2004 - 11:21 #2
Vi har forsøgt med messenger. Men det virker meget langsomt, når man skal dele programmer. :,(
Avatar billede koehler Nybegynder
19. november 2004 - 11:27 #3
alt efter hvilken internet linie i har kommer det uanset hvad til at kører langsomt!
Er det firma linie...eller er det noget "slow" adsl linie...?
Avatar billede larspeter Nybegynder
19. november 2004 - 11:46 #4
2 mbit asdl ...