Avatar billede aanonymoss Nybegynder
17. november 2004 - 17:25 Der er 2 kommentarer

opsætning af router. hjælp!!

Har købt en router idag OVISLINK - ip-3047

Jeg vil gerne have opsæt den korrekt... men ANER intet om det...

Er der en venlig sjæl herinde der har lyst til at guide/hjælpe mig igennem?
Kører med ftp og overnet - til søgning og sending af billeder...
Ftp vil den ikke logge på og overnet henter den MEGET langsomt fra.
Avatar billede levich Nybegynder
17. november 2004 - 17:31 #1
Avatar billede levich Nybegynder
17. november 2004 - 17:33 #2
Ok, det var kun specifikationerne.

Her - http://www.ovislink.com.tw/download.htm#manual - kan du sende en email til producenter, som så sender manualen til dig som pdf-fil.