Avatar billede webcreator Nybegynder
13. november 2004 - 21:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mobil - GPRS - MSN / ICQ på mobilen med GPRS

Hej Eksperter.

Jeg har netop købt en Ericsson T630 med GPRS og Java support. Jeg vil nu høre, om der findes en ICQ eller MSN klient til min telefon (altså en Java applikation), som udnytter GPRS ?

- På forhånd tak for svar.
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
13. november 2004 - 21:56 #1
ved at du via wap (GPRS) kan gå på http://delhi.e-messenger.net/wap/index.jsp#login det er sådan jeg går på msn via wap. men det er kun MSN
Avatar billede webcreator Nybegynder
13. november 2004 - 22:58 #2
Hej Evilhoppemis.

Tusind tak for dit svar. Det ser jo lovende ud. Men er jeg mon den eneste, der ikke kan bruge det? Jeg får ikke beskederne fra mine venner. (De er godt nok ikke på min contact-liste, men det burde ikke være nødvendigt).
Avatar billede webcreator Nybegynder
13. november 2004 - 23:52 #3
Det viste sig, at jeg kunne bruge mob.e-messenger.net i stedet - den virker. Så tak for hjælpen. Jeg afventer lige og ser, om der er nogen der kendet en bedre løsning :)
Avatar billede webcreator Nybegynder
21. november 2004 - 14:41 #4
Faktisk virker mob-versionen heller ikke. Man får fejl hele tiden. Så jeg søger fortsat en løsning - helst i Java.
Avatar billede webcreator Nybegynder
23. november 2004 - 10:58 #5
?
Avatar billede webcreator Nybegynder
16. januar 2005 - 03:09 #6
.