Avatar billede rooni Nybegynder
13. november 2004 - 17:14 Der er 6 kommentarer

Pakket WinRaR filer?

Hej!
Jeg har et spil som er pakket i WinRaR, og har prøvet at pakke det ud. Men det lykkedes ik! Flg. filer ingår:

rld-f05a.r00-rld-f05a.r49, rld-f05a.r49.bad, rld-f05a.rar,rld-f05a.sfv.

Har på fornemmelsen at nogen af filerne er defekte men er ik sikker. Når jeg pakker dem alle sammen ud ved at (makere alle sammen og derefter pakker ud) kommer der kun 2 filer? men ikke hele inholdet.
Kan man evt raparere filerne eller få programmet til at fortælle fejlen? Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede bredker Nybegynder
13. november 2004 - 17:17 #1
har du prøvet at pakke dem ud enkeltvis
Avatar billede rooni Nybegynder
13. november 2004 - 17:21 #2
nej. Når jeg trykker på en af dem kommer der en Cue, og en bin fil frem. bin filen ene fylder over 700 mb. Det er kun halvdelen af filerne som har  WinRar icon på sig. Hvilket tyder på at dem uden icon måske er defekte? Men ved det ik... Hjææællp
Avatar billede hashkagen Nybegynder
13. november 2004 - 17:44 #3
jeg gætter på at nogle af dem er defekte, ellers er det muligvis fordi at de er delt ud i flere paker, hvilket det godt kunne tyde på.
Avatar billede strych9 Praktikant
13. november 2004 - 22:05 #4
nej, det er pr standard kun de første 20 filer der er associeret med winrar så vidt jeg husker (dvs op til r20)

Du kan når du åbner winrar og højreklikker på en rar pakket fil reparere den, hvis den som har lavet arkivet altså har lavet det med en recovery record.
Hvis dette ikke virker så har du ikke andre muligheder end at downloade de defekte filer igen.

Siden du har en .sfv fil kan du med feks QuickSFV checke hvilke filer der er defekte.

Læs mere her: http://abma.x-maru.org/faq/annotated/support.php
Avatar billede strych9 Praktikant
13. november 2004 - 22:11 #5
Addendum:
bin/cue filer er et cd image. Du kan bruge programmer som feks Nero, Roxio, Fireburner eller cdrwin til at brænde disse filer over på en cd med så du kan se indholdet.
Brug alternativt Daemon tools eller Alcohol til at mounte filen som et drev på din computer.
Avatar billede mcmukkel Nybegynder
14. november 2004 - 14:06 #6
Nej.. BRUG Daemon tools... det kan downloades her: http://www.download.com/SoftDisc/3000-2646_4-10314706.html?tag=lst-0-1

dette program hedder bare SoftDisc og er ligeså godt. det laver et virtualt drev på din computer så du slipper for at skulle bruge cder på til at brænde det ud.
Bin filen er selve spillet og Cue filen er en genvej til Brænderprogrammer og andre programmer at læse Bin filen.. Håber det hjalp.