Avatar billede bartz Praktikant
12. november 2004 - 20:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

ny mobil

Hey Eksperter

Jeg skal have en ny mobil. Jeg har 1.600 kr. til rådighed og det må gerne være en mobil uden abbonoment. Hvis det er med abb så skal det være en go kup.

Mobilen skal være ny ikke brugt og det er ligemeget hvilken mærke det er bare den er ny og sej. Ligeglad hvilken funktioner den har bare den ser godt ud :D

Den der finder den mobil som jeg køber får point ;D

//Bartz
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. november 2004 - 20:23 #2
Og de 2 nederste er selvfølgelig Siemens ;)
Avatar billede htmlkongen Novice
13. november 2004 - 02:41 #3
Min begrundelse står i svaret: http://www.eksperten.dk/spm/560761 Men Nokia 2100 er min favorit- 850 ,- NY UDEN abbonnement. Har de funktioner som man skal bruge :) Så slipper du alligevel lidt billigt :)
Avatar billede bartz Praktikant
13. november 2004 - 13:15 #4
htmlkongen point til dig.... Kanon hjemmeside elsker den totalt... Lidt dumt af mig at jeg ikke har ledt efter spørgsmål som ligner lidt mit, men kom med svar så er der point til dig.....
Det blev en Nokia 6100 til 1200 kr
Også tak til dig stigers

//Bartz
Avatar billede htmlkongen Novice
13. november 2004 - 13:24 #5
Fint du kunne bruge det :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. november 2004 - 13:29 #6
Tjah.... Nokia 6100 - så snupper du bare point selv "Den der finder den mobil som jeg køber får point ;D" (du fandt selv en, så point går jo til dig selv;)
Avatar billede bartz Praktikant
13. november 2004 - 19:01 #7
Nå ja okai, men htmlkongen hjælp mig frem til at finde den mobil ;DD
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. november 2004 - 21:20 #8
Mystisk....
Der nævnes INTET om Nokia 6100 hverken her eller her:http://www.eksperten.dk/spm/560761

Så hvordan var det lige han hjalp dig???
Avatar billede bartz Praktikant
13. november 2004 - 22:21 #9
Han hjalp mig med den helt fantastiske hjemmeside, hvor man kan vælge pris,mobil,med eller uden abbonement så finder den alle de virksomheder der har den  tilbud eller whatever, den er kanon fedt. ligesom en mini edbpriser.dk
Avatar billede bartz Praktikant
13. november 2004 - 22:22 #10
Synes jeg kunne bruge mest hans svar end dit. Mere er der ikke i det. Ikke tage det personligt ;D
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. november 2004 - 22:27 #11
Jamen det er da ok så ;)