Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
11. november 2004 - 20:31 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Optag til Ringetone

hmm.. Jeg har en Sony Ericsson Z600.

Den kan optage :D
og jeg vil altså MEGET gerne have det jeg har optaget som ringetone!
Men det kan telefonen ikke fra start (standard)

Så tænkte jeg at der måske var et program man kunne bruge?

Nogle forslag?
Avatar billede kalp Novice
11. november 2004 - 20:45 #1
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
11. november 2004 - 20:47 #2
der er da ik meget at komme efter :|

??
Avatar billede mortengrau Nybegynder
21. november 2004 - 03:15 #3
Jeg har lige købt en SonyEricsson t630 og har haft samme ønske. Men jeg har fundet ud af at det ikke kan lade sig gøre med mindre telefonen understøtter TrueTone(tror jeg det hedder). Det indebærer i hvert fald at telefonen kan afspille andet end mono- og polyfoniske ringetoner (som er midifiler). Dvs at den kan afspille lydklip som bl.a. mp3 eller andet lydformat. At telefonen kan afspille et lydklip er nemlig ikke ensbetydende med at lydklippet kan bruges som ringetone.

Og det kunne min i hvert fald ikke...

Håber det giver mening ;-) - ellers må du lige sige til.
Avatar billede hr.mclarsen Praktikant
21. november 2004 - 13:16 #4
hmm.. Ja ja det giver mening...

ÆV!

hmm tak for info, men det var jo ik "svar" så jeg tar selv pointsne tilbage.
ÆV hvor er det surt! jeg ville ellers rigtig gerne.. :(