Avatar billede juggalo Nybegynder
11. november 2004 - 13:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Begræns antallet af åbne spørgsmål

Efter at have fundet nogle brugere som havde fra 30-80 åbne spørgsmål, er jeg faktisk blevet lidt irriteret over den type brugere, så knalder alle deres point af på spørgsmål - for ikke at lukke dem igen.

Fint nok at de vil bruge alle deres point, det må de jo som sådan selv om, men jeg har på fornemmelsen og nogle af dem opretter en bruger, bruger alle point for derefter at oprette en ny bruger osv. osv.

Mit forslag; begræns hvor mange åbne spørgsmål en bruger kan have af gangen (og nej, "lige så mange som han har point til" er ikke en fornuftig begrænsning)
Avatar billede 13thsky Nybegynder
11. november 2004 - 13:13 #1
HELT ENIG!
Hvad med simpelthen at sætte en tidsbegrænsning på? Altså at spørgsmålet selvfølgelig stadig ligger der, en muligheden for svar udløber.. Evt. kunne man sætte en tid på et spørgsmål når man opretter det..

/13
Avatar billede juggalo Nybegynder
11. november 2004 - 13:18 #2
måske det ikke kom tydeligt frem, men en af ideerne bag mit forslag er, at sørge for at folk får deres point, dvs. dem som opretter spørgsmålene skal "tvinges" til at lukke spørsgmålene - hvis du forstår :)
Avatar billede 13thsky Nybegynder
11. november 2004 - 13:23 #3
yep, got it..

/13
Avatar billede snowball Novice
11. november 2004 - 14:00 #4
Lige netop dette forslag har længe været et ønske fra os CoAdmins (og sikkert en masse andre brugere). Vi troede faktisk at det ville blive lavet i den version af Eksperten som vi kører med nu, men det var desværre ikke tilfældet.

Om det bliver indført, og i så fald hvornår, ved vi ikke noget om.
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. november 2004 - 19:05 #5
I gamle dage (dvs. for et par år siden) køret eksperten nogle kampanger, i hvert tilfælde kan jeg identificere to datoer inden for de sidste 3 år hvor mange gamle spørgsmål pludselig bliv lukket. Jeg går ud fra at man udsendet en remienter mail, men jeg ved det ikke, måake kunne man gøre det samme igen
Avatar billede juggalo Nybegynder
01. december 2004 - 15:55 #6
lukker