Avatar billede mortenhammer Nybegynder
07. november 2004 - 13:35 Der er 2 kommentarer

Problemer med trådløs router

Hej,

Jeg har lidt problemer med min router. Jeg har 2 computere koblet til den via kabel. Jeg har ydermere en bærbar på via trådløst netværk.
Da jeg formaterede min bærbar computer, kunne jeg ikke komme på mere. Der kunne ikke oprettes forbindelse. Så snart jeg prøver går hele routeren "død", og de 2 via kabel kan heller ikke komme på før strømen er blevet taget.
Netværks kortet virker fint, for jeg har ingen problemer når jeg opkobler mig andre steder (os efter jeg har formateret).

Router:
Linksys
Model:
BEFW11S4

er der andre som har haft dette problem, og i så fald hvordan har i løst det?
Avatar billede bufferzone Praktikant
07. november 2004 - 13:43 #1
Har du husket at opdatere din bærbare igen efter formatering. support for trådløs kommer med en windows update
Avatar billede mortenhammer Nybegynder
07. november 2004 - 16:05 #2
Ja det har jeg husket. Har hentet SP2...