Avatar billede vildrede Nybegynder
05. november 2004 - 17:15 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan pludselig ikke finde filer på disk

Hey, jeg har et mærkeligt problem her. Har fået installeret winxp på C drev og har yderligere 3 andre drev med programmer på: F, G og H drev. Har rodet lidt rundt med diskene efter den nye xp install og ser nu her til morgen, at filer på G drev er væk?!?! Istedet ligger der en windows (xp) mappe, en program mappe og en "dokumenter" mappe; fuldstændig som på C drevet. Hvad er der gået galt her, hvordan får jeg mine filer tilbage?!
Har undersøgt G drevet med diverse tools og filredningsprogrammer, de finder intet galt eller nogle slettede filer? KUN de 3 mapper med filer, fuldstænding som på C drevet. Har anti-virus AVG.
Avatar billede frikadunse Nybegynder
03. marts 2005 - 10:45 #1
Hej
Er der, tror du, en mulighed for, at du er kommet til at installere WindowsXP på dit G drev også, for det lyder lidt sådan?
Avatar billede vildrede Nybegynder
06. februar 2006 - 11:32 #2
lukkes