Avatar billede ctv! Nybegynder
01. november 2004 - 15:19 Der er 1 kommentar

PDA i Bilka

Hej Eksperter...

Der er i denne uge tilbud på en PDA med GPS navigation i bilka..

Link:
http://www.bilka.dk/internet/bilka/info/catalogue.nsf/webBrochures/70C65DCE57D3241CC1256F39003DCBF3/$File/side14.jpg

Er den noget værd til prisen?
Hvad er jeres erfaringer?

Hvad skal man kigge efter hvis man hovedsageligt skal bruge den til navigation.. ?
Avatar billede casper_rasmussen Nybegynder
04. november 2004 - 09:28 #1
Nu kan jeg ikke læse hvad der står på billedet om den, men for en GPS er
er det da ikke så dyrt, men kik lige efter om du får holder med til bilen oplader til bilen, ellers skal du bare ligge extra kr. for at får det, og extra udstyr
koster altid for de laves somregl deres egen unikke enheder som også har deres
egen unikke priser. men ellers skal du bare se hvor mange ram (HD) der kan stoppes i den da den bruger ram til HD og omvendt..