Avatar billede oleg Nybegynder
28. oktober 2004 - 08:57 Der er 1 kommentar

Mambo og CMS kategori bør oprettes

Hej Eksperten.

Hvad med en kategori for CMS systemer. Der bliver flere og flere som benytter open source systemer til at vedligeholde deres hjemmeside. Det er blevet meget nemmere nu hvor systemer som fx. Mambo er kommet til. Alle kan installere og bruge det, uden de store forkundskaber.

Så hvad med at oprette en kategori for CMS eller "hjemmesidesystemer" eller noget lignende, så man ikke skal ind under PHP eller Apache eller MySQL?

Mvh. Ole Gregersen
Avatar billede Kengun Praktikant
28. oktober 2004 - 09:02 #1
Jeps, enig i at der skulle været en kategori for CMS systemer. Der er også en tråd her: http://www.eksperten.dk/spm/548183