Avatar billede soeren_a Nybegynder
23. oktober 2004 - 21:31 Der er 1 kommentar

GPRS på palm zire31 via infrarød

Jeg har en Nokia 5100 GPRS. derpå virker fint. men når jeg via infrarød med min palm zire31 vil have gprs kan jeg ikke. jeg har snakket med stortset alle teleselskaber om hjælp. har snakket med nokia og palm. alle siger de ikke ved noget. og at jeg skal kontakte mit eget tele selskab som der CBB. og de ved slet intet om sagen. Kan det passe jeg er den eneste der gerne vil have GPRS internet på sin pda. CBB bruger Sonofon GPRS 2-Go. men sonofon har heller aldrig været ude for sådan et spørgsmål før. og kan ikke fortælle mig noget. jeg har forsøgt længe nu. og er godt træt af det. da jeg skal bruge det.

Vil blive meget glad hvis der er en eller anden klog person derude som åbenbart ved mere en de Danske tele selskaber.

På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
23. oktober 2004 - 21:57 #1
ja jeg ved desværre heller ikke noget om det. Men så vidt jeg husker er IR meget langsomere end gprs. Så hvis du får det til at virke, vil du alligevel ikke få ret meget for pengene