Avatar billede sandahl Nybegynder
23. oktober 2004 - 10:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

nokia 6600 alfanumerisk - tak!

Hej!

ved ikke om det er det rigtige sted at spørge, men jeg har lige fået mig en Nokia 6600, og når man vil sende en besked med den, skal man skrive navnet eller numret på den man vil sende en bedsked til, og det kan man så skifte med den knap der er en lille blyant uden på (hvis i forstår), men mit problem ligger i at jeg gerne vil have at den står på at jeg kan skrive navne hele tiden og ikke numre...

er der nogle der har en idé?
Avatar billede fastpoint Nybegynder
25. oktober 2004 - 00:26 #1
hold knappen nede i højre hjørne nede... "#"
der hvor du taster navne eller tlf numre ind
Avatar billede fastpoint Nybegynder
25. oktober 2004 - 00:27 #2
den knapper under 9tallet... hold den inde så ser du at den der blyant ændre sig til "abc" istedet for "123"
Avatar billede sandahl Nybegynder
26. oktober 2004 - 13:41 #3
ja det har jeg fundet ud af, men problemet er osse at den ikke bliver på ABC, men på 123, så hver gang jeg skal skrive en besked står den på abc...
Avatar billede fastpoint Nybegynder
26. oktober 2004 - 23:29 #4
Du kan evt lige kigge i værktøjer/indstil./telefon/generalt/

se hvad tingene står på derinde.. håber det kan hjælpe dig