Avatar billede neo!!! Nybegynder
08. marts 2001 - 19:14 Der er 23 kommentarer og
1 løsning

hvordan man får flere besøgende

hvordan får man flere besøgende på ens hjemmeside? GRATIS!!!!
Avatar billede milo Nybegynder
08. marts 2001 - 19:15 #1
ved at lave en hjemmeside der er værd at glo på :)
Avatar billede syserror Nybegynder
08. marts 2001 - 19:16 #2
Tilmelder den alle de søgemaskiner du kender, tilføjer Metatags til din hjemmeside, og tilføjer dig f.eks. www.bannerbyt.dk

Sidste giver dog sjældent den store stigninger i besøgsantallet.

Og som Milo siger. En hp som folk gidder vende tilbage til.
Avatar billede freeman Nybegynder
08. marts 2001 - 19:16 #3
huske at angive en url når man spørger om sådan noget.. Så får du mindst 50 hurtige besøgende ;-)
Avatar billede milo Nybegynder
08. marts 2001 - 19:18 #4
hvis du tilmelder en hjemmeside alle mulige mærkelige steder, og side ik er noget værd, så får du kun \"one time\" besøgere...så det du skal gøre er at lave en ordentlig hjemmeside...thats the only way :)
Avatar billede neo!!! Nybegynder
08. marts 2001 - 19:18 #5
OK min ven min side er http://zonenokia.freewebsites.com/
Men den er under opbygning.
Avatar billede milo Nybegynder
08. marts 2001 - 19:18 #6
ka vi evt. få lov at se din hjemmeside?
Avatar billede milo Nybegynder
08. marts 2001 - 19:19 #7
hehe når man snakker om solen
Avatar billede milo Nybegynder
08. marts 2001 - 19:20 #8
på den hjemmeside ka det nok blive ret svært at få mange besøgende !
Avatar billede bojohansen Nybegynder
08. marts 2001 - 19:20 #9
[an error occurred while processing this directive]

og så en hel side med reklame!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hvad med indhold????
Avatar billede syserror Nybegynder
08. marts 2001 - 19:21 #10
Ja, hvis du fjernede reklamerne og lavede nogle mere tiltalende farver så skulle de første par besøgende nok være hjemme :)
Avatar billede neo!!! Nybegynder
08. marts 2001 - 19:21 #11
JEG SIGER DEN ER UNDER OPBYGNING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar billede syserror Nybegynder
08. marts 2001 - 19:25 #12
Rolig nu. . . . .pas på blodtrykket *G*

Et lille godt råd, er at du IKKE tilmelder den noget somhelst før den er færdig. Det kan godt være at du får mange besøgende, men hvis de bare kommer til en side der aldrig sker noget på vender de ikke tilbage.

Det drejer sig simpelthen om at lave noget som de besøgende vil vende tilbage til.
Avatar billede lauer Nybegynder
08. marts 2001 - 19:37 #13
Det er heller ikke smart at have et domæne som der er ulovligt.
Jeg er den tidligere ejer af nokiazone.dk, men efter at nokia at opdaget at jeg har et domæne med nokia, har de gjort krav på det.
De er lidt surt at man skal til at fortælle alle at siden er flyttet til et nyt domæne... så tænk over det først...
Forresten hedder siden nu www.telefonsiden.dk ... bare lige for en lille reklames skyld *S*
Avatar billede neo!!! Nybegynder
08. marts 2001 - 19:43 #14
hvorfor er det ulovligt????
Avatar billede syserror Nybegynder
08. marts 2001 - 19:46 #15
Fordi firmaet Nokia har copyright (©) på navnet, og derfor kan de kræve retten til alt hvor navnet Nokia indgår.
Avatar billede syserror Nybegynder
08. marts 2001 - 19:47 #16
Men du kan jo kontakte Nokia og høre dem om du må anvende adressen.
Avatar billede neo!!! Nybegynder
08. marts 2001 - 19:54 #17
HVORDAN GØR JEG DET???? :)
Avatar billede syserror Nybegynder
08. marts 2001 - 19:58 #18
Ringer til dem, eller skriver til deres mail adresse.
Avatar billede syserror Nybegynder
08. marts 2001 - 20:00 #19
Tel: 33 29 29 29

Postadresse:

Nokia Networks R&D Centre
Frederikskaj
1790 København V
Avatar billede neo!!! Nybegynder
08. marts 2001 - 20:02 #20
hvad er deres E-mail
Avatar billede lauer Nybegynder
08. marts 2001 - 20:02 #21
hehe... Dem i danmark har ikke noget imod domænet...
det er kontoret i Finland der er sure :-/
Avatar billede syserror Nybegynder
08. marts 2001 - 20:03 #22
Deres email står der ikke. Prøv at kigge på www.nokia.com efter deres internationale email.
Avatar billede lauer Nybegynder
08. marts 2001 - 20:05 #23
markku.tuominen@benjon.fi
Det er ham der har sendt til mig... du kan skrive (engelsk) til ham.
Avatar billede inze-x Nybegynder
29. juli 2002 - 13:43 #24
Bare tilmæld den nogle søge maskiner som f.eks
www.quix.dk
www.Jubii.dk