Avatar billede repsej123 Nybegynder
20. oktober 2004 - 13:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Send mail på bestemt dato

Hejsa

Er der en der ved om det er muligt via ASP (helst) eller noget andet at lave en funktion der sender en mail på en bestemt dato uden at man aktivt skal gøre noget selve den dag mailen skal sendes?

For lige at forklare lidt tydeligere skal jeg have den til at sende en mail 3 dage før en dato jeg har i et felt i en access-db. Denne dato skifter en gang i mellem.

//Jesper
Avatar billede keysersoze Guru
20. oktober 2004 - 13:31 #1
der skal - desværre - være noget der aktivere mailen. Hvis ikke en bruger kan gøre det så er eneste mulighed at der bliver sat et job op på en computer der starter på den bestemte dato.
Avatar billede repsej123 Nybegynder
20. oktober 2004 - 14:43 #2
ok, jeg laver er script på serveren der kører denne specifikke asp-side via IE hver dag, Tak for hjælpen.
Avatar billede repsej123 Nybegynder
20. oktober 2004 - 14:43 #3
Så her kommer point'ene....
Avatar billede keysersoze Guru
20. oktober 2004 - 14:56 #4
skulle jeg lave et svar eller var det til dig selv?