Avatar billede jannhomm Nybegynder
13. oktober 2004 - 15:34 Der er 4 kommentarer

Brevflet access til word med flere personer

Jeg har prøvet at finde hjælp via disse to

http://www.eksperten.dk/spm/270304
og
http://eksperten.dk/spm/485124

Men min løsning skal gerne være en blandning mellem disse løsninger. Jeg har behov for at brevflette flere personer ind i et worddokument. Jeg bruger Bookmarks i mit worddokument, men jeg får kun den valgte person indflettet, jeg vil gerne kunne få alle personer der er valgt ved en SQL select indflettet.
Avatar billede mugs Novice
13. oktober 2004 - 15:37 #1
Husk at du kun kan se een post ad gangen i word. Har du prøvet at flette til printer og hvor mange poster kommer der ud?
Avatar billede jannhomm Nybegynder
13. oktober 2004 - 15:41 #2
næ hart ikke prøvet at flette til printer, hvordan kan jeg gøre det ?...

vil der så komme tre udskrifter med tre forskellige adresser.?
Det vil også kunne løse problemet, det er ikke noget krav at brevet skal kunne ses.
Avatar billede mugs Novice
13. oktober 2004 - 15:43 #3
Jeg tror det er på værktøjslinien 2Brevfletning2 der er et ikon dr hedder "Flet til printer". Du kan også bare prøve at skifte post også på værktøjslinien.
Avatar billede jannhomm Nybegynder
14. oktober 2004 - 12:06 #4
Ja men det var ikke den måde jeg ville have det til at virke.
Det ville være nemt at bruge den version som benyttes i makeITeasy´, hvis bare der blev sat bookmarks.