Avatar billede itmonster Nybegynder
09. oktober 2004 - 11:26 Der er 1 kommentar

Problem med den nye password sikkerhed i FMP 7

Jeg har en FMP 7 template som jeg har rettet til ud fra en af de gratis templates der kommer sammen med programmet FMP 7, og det er en af disse jeg simpelthen ikke kan få til at "makke ret".

Jeg har oprettet en bruger der hedder "user" og som systemet automatisk skulle kunne lukke op i - uden at spørge om password overhovedet, men programmet siger hver gang nok jeg forsøger at lukke det op "access denied" og det er selv om jeg har defineret denne user som en default bruger.

Jeg har prøvet for sjov at oprette en tom FMP fil og lave samme funktion - og det virker efter hensigten (mærkeligt) ?

Jeg vil være utrolig glad hvis nogen kunne hjælpe mig.

Jeg kan kun lukke løsningen op med mit administrator password
Avatar billede finn-l Nybegynder
03. november 2004 - 16:09 #1
Prøv at undersøg 2 ting;

1. At "User" i din Account & Privileges setup er slået til og hvilke rettigeheder der er tildelt!

2. At det er korrekt username og password der er indtastede i "File Options"