Avatar billede benjiee Nybegynder
07. oktober 2004 - 14:41 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WLAN virker ikke på min bærbare efter dvale eller standby?

computer: IBM x40, winxp pro SP1, WLAN indbygget intel chipset.
Kan ikke gå på trådløs netværk efter standby eller dvale. Det eneste der hjælper er restart!
Når jeg forsøger at reperere skriver den :
"Følgende trin mislykkes:
Fornyer IP-adressen.
Opdaterer alle DHCP-rettigheder og registrerer DNS-navne igen."

Hvordan gør man det?

I dos hvis jeg skriver: ipconfig/renew
Skriver den: "Der opstod en fejl under forsøg på at forny grænsefladen Trådløs netværksforbindelse : Den angivne fil blev ikke fundet.

Hvad betyder det?

Nogle gode forslag?

Derudover savner jeg windowstasten uendeligt meget! Er der nogen der ved om man kan programmere den  til en anden tast på IBM bærbare?(Skulle vist havde været et nyt spørgsmål, sorry)
Avatar billede frikadunse Nybegynder
02. marts 2005 - 14:54 #1
Det eneste jeg kan komme på, skulle være, at give pc'en en statisk ip adresse, det virker som om, at windows tit har problemer med at finde en ny ip adresse til computeren hvis man ikke kører med en decideret server (og nogen gange alligevel..)

/Niels
Avatar billede benjiee Nybegynder
11. august 2005 - 10:09 #2
lukker