Avatar billede rossonera Nybegynder
07. oktober 2004 - 10:16 Der er 4 kommentarer

P900 og Notes "expert"

SonyEricsson P900 er virkelig en telefon der skaber grå hår.

Alt i alt har vi fem P900 og de fire af dem fungerer ganske udemærket, med synkronisering med Lotus Notes 6.02 kalender.

Den sidste P900 har dog nogen meget sjove fejl omkring synkronisering.

Problemet er at det KUN er møder der bliver synkroniseret over - alle appointments bliver ikke overført?!.

SonyEricsson har en ELENDIG support hvad Notes angår .. de aner intet.

Er der nogen der har haft samme problem ?

Det kan måske være brugerens kalender der en eller anden måde har et problem - findes der en måde hvorpå man kan kontrollerer om den er korrupt eller genindlæse kalenderen.
Avatar billede Slettet bruger
07. januar 2005 - 09:54 #1
hvilket program lægger i på telefonen for at synkronisere ?

bruger i xtend connect dette program virker fint med p900
Avatar billede rossoneris Nybegynder
07. januar 2005 - 11:32 #2
Vi bruger standard det program der ligger i telefonen - er ikke lige klar over hvad det hedder. Kører du også synkronisering med notes ?. Vi bruger sonyericsson datasuite hvor der ligger synkronisering software i såvel til Outlook som Notes.
Avatar billede svech63 Nybegynder
09. januar 2006 - 23:49 #3
Jeg synkroniserer mellem P910 og Notes med Sony Ericcsons standard program, men undgår at overføre mails og opgaver da disse for ofte skaber konflikter.
Af andre problemer har jeg oplevet at mødeindkaldelser genereret udenfor Notes databsen (f.eks fra eksterne kontaktpersoner), simpelthen har fået maskinen til at gå i sort.!
Eneste løsning for mig har været en opsætning af synkroniseringen til kun at omfatte kalender og kontaktpersoner, og undgå: huskesedler og dagsaktiviteter da disse omdannes til aftaler i P910eren
Sluk også maskinen og genstart med jævne mellemrum ca. 1 gang om ugen.
Ja jeg beklager, det var ikke til så meget til hjælp som et råb om bedre synkronisringssoftware fra Sony Ericsson
Avatar billede svech63 Nybegynder
17. januar 2006 - 22:46 #4
Og nu har jeg lige opdaget, at tilbagevendende møder, aftaler mv. kun optræder på P910'eren på oprettelsesdatoen og IKKE på de efterfølgende møder/aftaler, Øv, øv, øv.
Vi har ca 10 P910 i drift.
Til Rossoneris: xtend connect..? Har du et link til dansk forhandler eller anden hjemmeside?