Avatar billede visto Professor
05. oktober 2004 - 00:30 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan firewall undværes efter Windows XP ServicePack2?

Efter ServicePack 2 med dennes firewall, kan andre firewalls undværes?

Jeg har indtil nu brugt Sygate. Kan den konflikte med XP's? Eller er det OK at bruge dem samtidigt?
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
05. oktober 2004 - 00:35 #1
Nej, Sygate er meget bedre, behold den endelig. Den kan meget bedre beskytte dig imod evt. malvare der vil ringe hjem. Det kan Windows SP2 firewall ikke. Der vil formentlig ikke komme konflikter ved at benytte begge to samtidig, men Microsoft anbefaler at man disabler SP2 firewall hvis man har en anden. Et råd jeg syntes at man bør lytte til
Avatar billede langbein Nybegynder
05. oktober 2004 - 15:36 #2
Tror svaret fra forevernewbie må være 100 %
Avatar billede visto Professor
07. oktober 2004 - 00:25 #3
>forevernewbie: Tak for kommentaren. Hvis du lægger et svar, får du dine point. (Gid folk dog ville vænne sig til at lægge svar i første ombæring....:-)
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
07. oktober 2004 - 17:09 #4
Svar  Jeg skal nok være lidt mere kvik til at lægge svar ;)
Avatar billede visto Professor
07. oktober 2004 - 21:36 #5
Det er stadig kun en kommentar. Den kan jeg teknisk ikke give point. Læg venligst et svar.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
07. oktober 2004 - 22:09 #6
Det må du altså undskylde
Avatar billede visto Professor
08. oktober 2004 - 21:07 #7
Her er så dine point.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
08. oktober 2004 - 21:10 #8
Takker :)