Avatar billede j_purup Nybegynder
03. oktober 2004 - 16:56 Der er 10 kommentarer

problem med at afspille video fra nettet

Når jeg skal afspille video fra nettet i mediaplayer el. real player, gårmin computer kold.

Hvad skal jeg gøre
Avatar billede nopsen Ekspert
03. oktober 2004 - 17:00 #1
har du installeret codecs? Divx, Xvid og AC3-filter..
Avatar billede j_purup Nybegynder
03. oktober 2004 - 17:03 #2
er det nøvendig. jeg skal jo bare se streaming videoer.
Avatar billede nopsen Ekspert
03. oktober 2004 - 17:05 #3
det kan sagtens være nødvendigt alligevel.
Avatar billede j_purup Nybegynder
03. oktober 2004 - 17:09 #4
Jeg har lige genindstalleret windows og jeg havde samme problem før jeg gjorde det. det var derfor jeg slettede min harddisk.
Avatar billede nopsen Ekspert
03. oktober 2004 - 17:11 #5
har du installeret alle driverne til dit bundkort og grafik osv?
Avatar billede j_purup Nybegynder
03. oktober 2004 - 17:13 #6
det er gjort. det virker også hvis jeg vil høre musik. det har også virket.
Avatar billede nopsen Ekspert
03. oktober 2004 - 17:15 #7
hvis du efter geninstallation af windows installerer alle de korrekte drivere til dit system og henter SP2 på win update og desuden kører med de 3 førnævnte codecs, så skal du kunne se videoerne uden problemer.
Avatar billede j_purup Nybegynder
03. oktober 2004 - 17:19 #8
kan det ikke være en virus eller noget. Jeg har installeret en del af de gratis programmer man kan få
Avatar billede nopsen Ekspert
03. oktober 2004 - 17:22 #9
hvis du har gjort alt det andet og prøvet med de codecs, så er der næsten kun virus eller hardwarefejl tilbage.
Avatar billede nopsen Ekspert
10. januar 2005 - 20:05 #10
og så ville det være rart hvis du gav feedback herinde?