Avatar billede peter_ost Nybegynder
29. september 2004 - 21:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lyden på min computer er røget.!

Ligepludselig er lyden på min computer røget..! Når man afspiller både mp3 og film filer.. heller ingen messenger lyde osv.! Hvad kan der være galt? Havde haft den slukket og tænde den så og nu duer lortet ikke!
Avatar billede mcmukkel Nybegynder
29. september 2004 - 21:10 #1
Hvad er dit lydkort??
Avatar billede peter_ost Nybegynder
29. september 2004 - 21:13 #2
onboard lydkort
Avatar billede mcmukkel Nybegynder
29. september 2004 - 21:14 #3
og slukkede du din com rigtig eller slukkede du direkte for strømmen.?
Avatar billede peter_ost Nybegynder
29. september 2004 - 21:15 #4
rigtigt nok
Avatar billede peter_ost Nybegynder
29. september 2004 - 21:17 #5
ok har fundet ud af problemet nu..
Avatar billede peter_ost Nybegynder
29. september 2004 - 21:18 #6
ellers mange tak for hjælpen mcmukkel!
Avatar billede peter_ost Nybegynder
29. september 2004 - 21:19 #7
Af en eller anden grund var den slået til mute inde i audio setup.. det fatter jeg bare ikke noget af... skummelt..
Avatar billede mcmukkel Nybegynder
29. september 2004 - 21:22 #8
nu kender jeg ikke så meget til onboard. men jeg har godt nok hørt om problemet med at det ikke virker nogle gange. men hvad hedder dit onboard kort mere spefifikt?
Avatar billede mcmukkel Nybegynder
29. september 2004 - 21:23 #9
okay helt okay. er glad for du fik det til at virke. husk at luk spørgsmållet. :-D

Mcmukkel.