Avatar billede bernhof Nybegynder
14. september 2004 - 09:03 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Lukkede spørgsmål

Jeg synes, at man burde overveje at ændre den måde, som spørgsmål lukkes på.

Eks.:
http://www.eksperten.dk/spm/538351
"Det er ikke tilladt at udlove mere end 200 point pr spm." - el.lign.

Fint nok, men hvad nu hvis jeg godt kunne tænke mig at læse spørgsmålet alligevel? Mit forslag lyder altså:

Enten 1) burde indholdet vises af alle lukkede spm men bare fjerne muligheden for at skrive videre i spørgsmålet, eller 2) burde (co)admins kunne vælge, om spørgsmålet har stødende indhold, og derfor heller ikke bør vises, når det er lukket.

My 2c
Avatar billede norbert Nybegynder
14. september 2004 - 09:10 #1
Den er jeg godt nok enig med dig i. Man kunne have nøjes med at gøre opmærksom på det i tråden.
Avatar billede exp Juniormester
14. september 2004 - 09:59 #2
Spørgsmålet er blevet lukket af en grund - det konkrete spørgsmål er ikke relevant, da der ikke er noget indhold der relaterer til det spørgsmålsformuleringen.

http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=botha&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede exp Juniormester
14. september 2004 - 09:59 #3
Hov!

Glemte lige:

exp/coadmin
Avatar billede bernhof Nybegynder
14. september 2004 - 10:12 #4
Ok, men det var nu også bare et eksempel. Jeg er sikker på, at der er andre spørgsmål med nyttigt indhold, som er blevet lukket. Mit forslag var ikke direkte relateret til det nævnte spørgsmål, men var nu mere generelt.
Avatar billede exp Juniormester
14. september 2004 - 10:18 #5
Hvis der står noget i spørgsmålet, der ikke skal offentliggøres, så hjælper det jo ikke noget, at vi gør, så folk kan læse det, vel ;-) Det er ikke altid vi kun lukker, for at der ikke skal komme flere indlæg (den mulighed har vi nemlig; bare at låse tråden)

Vi har pt. ikke mulighed for kun at slette et enkelt indlæg, derfor bliver vi nødt til at lukke hele spørgsmålet.
Avatar billede bernhof Nybegynder
14. september 2004 - 10:36 #6
Ok, jeg var ikke klar over, at I havde mulighed for at låse tråden og ikke kun skjule indholdet helt. Det var såmænd også bare dette mit forslag gik på. Tak for respons :)
Avatar billede exp Juniormester
14. september 2004 - 10:42 #7
Så lidt :-)