Avatar billede settler Juniormester
10. september 2004 - 10:34 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke modtage vedhæftede filer i outlook

Når jeg har firewall til at køre kan jeg ikke modtage vedhæftede filer, er der nogen der har en løsning på dette problem.

Når jeg skal sende en mail skal de være godkendt, dog kan jeg modtage fra alle. Har bare dette problem med vedhæftede filer.
Avatar billede peet-49 Novice
10. september 2004 - 10:37 #1
Funktione i tillad ikke vedhæftede filer.r-sikkerhed-fjern fluebenet
Avatar billede settler Juniormester
10. september 2004 - 10:49 #2
bliver nød til at få en nærmere beskrivelse. Ved ovehovedet ikke hvor jeg skal finde det flueben. Bliver nok nød til en step by step beskrivelse
Avatar billede milo Nybegynder
10. september 2004 - 10:54 #3
Funktioner -> Indstillinger -> Sikkerhed
Fjern fluebenet ved "Tillad ikke, at vedhæftede filerm der muligvis kan indeholde virus, gemmes eller åbnes"
Avatar billede settler Juniormester
10. september 2004 - 11:08 #4
ok, er de i instillinger for firewall eller i outlook
Avatar billede settler Juniormester
10. september 2004 - 11:10 #5
kan ikke finde den i outlook, men har heller ikke installeret firewall på den computer jeg sidder ved nu
Avatar billede peet-49 Novice
10. september 2004 - 11:31 #6
Du skal åbne outlook, gå i funktitioner, der indstiller du
Avatar billede settler Juniormester
28. september 2004 - 14:45 #7
undskyld, glemte at acceptere svar
Avatar billede peet-49 Novice
28. september 2004 - 14:47 #8
Takker for point.