Avatar billede pytman Nybegynder
24. august 2004 - 09:46 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Tilføj msn kontakt fra nettet

Ja spørgsmålet siger vel det hele??

Kan det lade sig gøre at lave et link på en Hjemmeside og når der så klikkes på linket tilføjer den den pågældene mail til ens msn kontakt liste???

Håber i kan hjælpe..

Hilsen Jesper
Avatar billede tubber Juniormester
24. august 2004 - 14:23 #1
prøv den her :)

<html>
<body>
<object classid="clsid:B69003B3-C55E-4B48-836C-BC5946FC3B28" codetype="application/x-oleobject" id="MsgrObj" width="0" height="0"></object>
<a href="#" onclick="MsgrObj.AddContact(0, 'user@hotmail.com'); return false;">Add user@hotmail.com to your contact list</a>
</body>
</html>
Avatar billede pytman Nybegynder
24. august 2004 - 16:04 #2
Hmmm skal det bare gemmes som HTML eller kan jeg godt bare sætte

<object classid="clsid:B69003B3-C55E-4B48-836C-BC5946FC3B28" codetype="application/x-oleobject" id="MsgrObj" width="0" height="0"></object>
<a href="#" onclick="MsgrObj.AddContact(0, 'user@hotmail.com'); return false;">Add user@hotmail.com to your contact list</a>

ind i en PHP fil???
Avatar billede tubber Juniormester
24. august 2004 - 18:24 #3
skulle du kunne
Avatar billede pytman Nybegynder
25. august 2004 - 08:45 #4
Hmmm det ser ikke ud til at virke.. der sker ikke noget når jeg klikker... ud voer IE siger der er sket en fejl på siden...
Avatar billede tubber Juniormester
25. august 2004 - 11:50 #5
ok det var det bedste bud jeg havde
Avatar billede pytman Nybegynder
25. august 2004 - 13:06 #6
Hmm slet ingen andre der har et bud??.... :(

Har let hele dagen igår og idag på google.. men kan ikke finde noget som helst...
Avatar billede pillpopper Nybegynder
25. august 2004 - 13:14 #7
Hej pytman:) man kan da ikke få et link til at registrer en brugers mail adresse der har trykket på et link på ens website og gøre således at den i og med tilmelde ens anden messenger mail på sin egen konto hvis personen ikke har givet tilladelse til det, det er jo en selgfølge at man jo har sine personlige rettigheder samt beskyttelse af personlige oplysninger!

mvh

pp

Ps:- Hvis jeg opdaget det ville jeg naturligvir repotere det til deres tjenste da det strider imod reglerne - du skal lige vide det er noget jeg selv har spurgt ligende om, så det er bare det samme svar jeg giver som jeg har fået.
hygge!
Avatar billede pytman Nybegynder
14. september 2004 - 16:32 #8
Hmmm jeg ville jo lægge MIN msn adresse ud på MIN EGEN side så folk ville kunne tilføje mig til deres MSN liste... ???
Avatar billede tubber Juniormester
14. september 2004 - 16:52 #9
Hvis vi siger at du kan gør det, hvad forhindre mig så i at lave et sådan link på mine sider der også tilføjer dig til deres msn ?
Avatar billede tubber Juniormester
14. september 2004 - 16:52 #10
tror det af sikkerhedsmæssige årsager ikke kan lade sig gøre
Avatar billede pillpopper Nybegynder
14. september 2004 - 16:53 #11
Det har jeg skrevet så jeg vil opgive da det ikke kan lade sig gøre:)

Forsat god dag;)
Avatar billede tubber Juniormester
14. september 2004 - 17:22 #12
jo jo ved det godt gav dig bare ret :)
Avatar billede pytman Nybegynder
28. september 2004 - 13:59 #13
Hmm trist... spørgsmål lukket.. :(