Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
19. august 2004 - 17:07 Der er 20 kommentarer og
2 løsninger

Et simpelt lille banner:

Hej. er der en der vil lave et banner til en vens teamspeak?

Der er 150 point til den jeg vælger og sætte på teamspeak og 50 til den jeg bruger som backup teamspeak server.

På banneret skal der stå "venneklubben". Der må gerne tilføjes lidt ekstra. Eneste krav er at det skal være professionelt og se på. Det skal bruges til et samlingssted for folk i alle aldre.

Det må højest være 150pixels højt og det skal være i .jpg format.
Avatar billede weblex Nybegynder
19. august 2004 - 18:36 #1
Avatar billede Kengun Praktikant
19. august 2004 - 19:12 #2
hvor bredt ønsker du det skal være?
Avatar billede Kengun Praktikant
19. august 2004 - 19:25 #3
http://www.kengun.com/eksperten/531009.jpg (780x150) Det hele kan rettes til. Mitt klistermærke fjernes hvis jeg får de points.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
19. august 2004 - 19:40 #4
bredden skal nok kun ca være 500
Avatar billede weblex Nybegynder
19. august 2004 - 19:42 #5
...og er der noget af det fremsendte, som kan anvendes. Mit (og også kenguns) kan tilpasses i løbet af 18 sekunder (ca.).
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
19. august 2004 - 20:42 #6
hej de er super. Mere forlanger jeg ikke. Tror jeg vil bruge kengun's på hovedserveren og weblex's på backup serveren. dvs 150 til kengun og 50 til weblex. er det fair for jer 2? jeg må jo ikke give mere end 200 for et job desværre.

Gider i og rette dem til?
Avatar billede Kengun Praktikant
19. august 2004 - 20:49 #7
det er ok ved mig, men jeg vil gerne dele 50/50 (100 til hver) hvis det er ok med Weblex :)
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
19. august 2004 - 20:51 #8
det er helt fint. Jeg smider 100 point til hver. Gider i rette det til.
Avatar billede Kengun Praktikant
19. august 2004 - 20:52 #9
jeg har rettet til (brug samme link)
Avatar billede Kengun Praktikant
19. august 2004 - 20:53 #10
...og så siger du lige til hvis noget skal ændres på ;)
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
19. august 2004 - 20:53 #11
Jeg skulle sige at han var meget tilfreds. MEGET. det er super. man kan sq altid stole på jer herinde.
Avatar billede Kengun Praktikant
19. august 2004 - 21:02 #12
det var da hyggeligt at høre :)
Avatar billede weblex Nybegynder
19. august 2004 - 21:02 #13
http://www.sitecenter.dk/weblex/upload/view_alone.nhtml?profile=upload&UID=10153

Så skulle mit også være rettet til i bredden.

kengun > stor fairness der :o)
Avatar billede Kengun Praktikant
19. august 2004 - 21:04 #14
oops, sorry, så ik det med bredde. retter lige til..... 2 sec :)
Avatar billede Kengun Praktikant
19. august 2004 - 21:06 #15
sådan http://www.kengun.com/eksperten/531009b.jpg - håber det er ok.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
19. august 2004 - 21:08 #16
det er helt fint. Jeg har downloadet filerne så i må gerne slette dem fra jeres servere igen.

Er der en af jer der vil lave et banner til min kammerat's cs clan også? Skal nok oprette et spørgsmål med 100 point.

I skal have mange tak for hjælpen.
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
19. august 2004 - 21:09 #17
SMUKT
Avatar billede Kengun Praktikant
19. august 2004 - 21:19 #18
jada, weblex og jeg er da klar for nye udfordringer ;)
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
23. august 2004 - 17:25 #19
kengun. Tænkte på om du også lavede designs til hp? Kunne godt tænke mig et design i det look som dit banner er lavet i.
Avatar billede Kengun Praktikant
23. august 2004 - 18:00 #20
hmm, det kan jeg da måske forsøge at få til. Hvor bred ønsker du den? Skal den tilpasse sig brugerens skærmopløsning eller skal den have fast brædde? Skal den være i frames eller i tabel? Kontakt mig også gerne privat (klik mit nick).
Avatar billede brianalbertsen Nybegynder
23. august 2004 - 18:16 #21
er du på msn? eller over mail?

Jamen hvis den skal tilpasse sig brugerens opløsning er det jo et større projekt som koster penge. Tænkte bare på og få lavet noget let som passer til en i frame i en bestemt opløsning. feks 1024*768.
Avatar billede Kengun Praktikant
23. august 2004 - 23:22 #22
du træffer mig nok på msn, men du kan også smide en email. Jeg kan sagtens forsøge at lave et lille design ud fra de oplysninger du nu har givet mig. ps! det er også muligt at lave et lille design der tilpasser sig brugerens opløsning uden at det bliver et stort projekt som koster penge ;) vel, vi snakkes ved :)