Avatar billede jammerlab Nybegynder
18. august 2004 - 19:08 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

AdvancedForum [Beta 1.5]

Ikke så meget design feedback jeg søger... nærmere feedback på selve forumet... Det er inspireret en del af phpbb da jeg syntes deres forum er ganske godt... Jeg vil gerne have feedback på:

Brugervenlighed.
Funktioner.
Opbygning.
Ting som kan forbedres.
Ideér til ting som kunne laves.

osv...

Søge funktionen er ikke færdig lavet så den fungere ikke optimalt pt :)
Men hvis i har tid så rod lige lidt rundt med det da der selvf. er en del i det...
Selve admin funktionen er heller ikke lavet da jeg prioritere den som det sidste... men den må i da også gerne komme med forslag til...

http://212.242.60.87/modern/forum/
Avatar billede jammerlab Nybegynder
18. august 2004 - 20:22 #1
hmm... det var der vidst ikke nogen der var friske på :´|
Avatar billede jammerlab Nybegynder
18. august 2004 - 20:23 #2
...
Avatar billede sim00n Praktikant
18. august 2004 - 20:28 #3
styr dig lige.. du gav os under 2 timer til at svare i.. du kan ikke forvente at lige de eksperter du har brug for er online når du skriver... (lol)
Avatar billede sim00n Praktikant
18. august 2004 - 20:29 #4
Og desuden ud efter hvad jeg kan se er det bare en ændret version af phpBB.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
18. august 2004 - 20:33 #5
1. sorry... jeg troede ikke der var nogen der gjorde noget ved det da jeg kunne se at ingen oprettede bruger og der ikke var nogen på siden her de sidste 15 min...

2. ændret? Det er skam min 100% egen kode hvis det er det du mener :) Men som sagt det er inspireret af phpbb som jeg sagde :) Jeg syntes phpbb er et ganske godt produkt...
Avatar billede jammerlab Nybegynder
18. august 2004 - 20:39 #6
Syntes du jeg skal oprette den igen? :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
18. august 2004 - 22:41 #7
hmm hvis det er din egen kode burde du nok passe lidt på du ik for problemer med phpBB, da det er stort set identiske og det tror jeg ikke de er glade for at du går ud og laver et kopi produkt.
Avatar billede triple-x Nybegynder
18. august 2004 - 22:42 #8
en anden ting, hvis dt er din egen kode, så hold dig til et enkelt sprog og lad være med at blande dansk og engelsk sammen
Avatar billede jammerlab Nybegynder
18. august 2004 - 22:45 #9
Jep min egen kode 100% igennem + ikoner selv lavet...
Hehe ja det har jeg vidst nok en tindens til at svinge mellem dansk og engelsk...
Og de kan da ikke brokke sig over at jeg laver et forum selv og så bruger nogenlunde sammen opstilling?
Avatar billede triple-x Nybegynder
18. august 2004 - 22:46 #10
nu skriver du nogenlunde samme opstilling, har kigget lidt rundt og vil høre om du kan nævne en ting som ikke er identisk?
Avatar billede triple-x Nybegynder
18. august 2004 - 22:53 #11
lige et par ekstra ting.
man kna ikke komme tilbage på forsiden.
man kan ikke oprette nogen bruger, aktiveringsmailen virker ikke.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
19. august 2004 - 08:35 #12
Ja okay det er et gammelt projekt jeg har fundet frem, og forbedret. Jeg havde glemt hvor meget min forside ligner deres, men så igen det kan jeg ikke se noget i vejen for. Hvis det var forkert kunne man jo ikke designe hjemmesider mere for så ville alt jo være lavet før :) Koden er 100% min der er intet der er copy pasted så i mine øjne har jeg da ikke gjordt noget forkert?

Jeg tror da faktisk også kun det er forsiden som er opbygget som deres... resten ligner da vidst ikke vel?

1. Du skulle gerne kunne komme tilbage til forsiden ved hjælp af linket "Tilbage til forum indeks" som du finder under hoved menu'en oppe til vesntre.

2. Det er fordi min kode i øjeblikket ligger på min localhost, og den derfor laver linket dertil :P Den skal selvfølgelig linke til 212.242.60.87 hvis du vil aktivere din konto...
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. august 2004 - 13:13 #13
ja men selvom jeg linker til ipen for jeg at vide brugeren ikke eksistere.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
19. august 2004 - 14:37 #14
fair nok - det ser jeg på *Brb*
Avatar billede jammerlab Nybegynder
19. august 2004 - 14:38 #15
Går ud fra dette er dit aktiverings id?

2bbZ8IeCKxL8A3setkbN
Avatar billede jammerlab Nybegynder
19. august 2004 - 14:41 #16
Avatar billede triple-x Nybegynder
19. august 2004 - 16:35 #17
så virkede det ;)