Avatar billede kasper4 Nybegynder
17. august 2004 - 20:27 Der er 5 kommentarer

USB virker pludselig ikke

Hej med jer.
Jeg har en traditionel gamer pc på 2400 mhz. Jeg har installeret webcam i en af mine usb indgange. Dette virkede også fint indtil jeg installerede en bluetooth adaptor i en anden indgang.
Det pudsige er at både webcam og bluetooth adaptor virkede umiddelbart efter jeg installerede bluetooth enheden. Men efter genstart virkede ingen af dem.
Jeg har opdateret xp til sp1 og installeret de anbefalede filer, men uden held. Jeg har også uinstalleret alle usb drivere, men hver gang jeg geninstallerer kan computeren ikke finde mine usb tilslutninger, den skriver "USB device not recognized".
Jeg håber I kan hjælpe mig med mit problem.
Venlig hilsen Kasper.
Avatar billede john.doe Nybegynder
18. august 2004 - 08:00 #1
Afindstaller både webcam og bluetooth luk pc helt ned.
Start pc og indstaller derefter bluetooth først, webcam til sidst,
vent med at sætte kabler i før du er klar til at indstaller
så burde det virke.
Avatar billede kasper4 Nybegynder
18. august 2004 - 12:06 #2
Har prøvet det, men virker ikke.
Avatar billede dennisbj Nybegynder
18. august 2004 - 14:39 #3
det er ikke en usb hub vel, for der har jeg også støt på problemer hvis jeg eks har sync bluetooh sammen
Avatar billede kasper4 Nybegynder
18. august 2004 - 16:39 #4
Menes der med en hub at den er ekstern? Jeg har to udgange bag i kabinettet.
Avatar billede phuc69 Juniormester
19. august 2004 - 13:06 #5
Har du prøvet at gå i enhedshåndteringen og fjerne (Slette) USB controler. Prøv derefter genstart