Avatar billede 3131 Nybegynder
16. august 2004 - 10:21 Der er 1 kommentar

Timeglas blinker

Hej

Jeg er ikke sikker på om jeg stiller spørgsmålet i det rigtige forum, men jeg håber nogen kan hjælpe mig alligevel.

Problemet er at timeglasset står og blinker hvilket gør computeren afsindig langsom, det er ikke hver gang den er tændt den gør det, men meget tit og pludseligt.

Den er tjekket for virus flere gange og har en antivirus installeret, der er også blevet ad-aware på den samt diskdefragmentering men intet har hjulpet.

Er der mon nogen der har et forslag til hvordan jeg løser dette problem.

Styresystemet er windows 98

P. S. Jeg er en rimelig nybegynder til alt det her.
Avatar billede fastwrite Nybegynder
07. november 2004 - 01:04 #1
har du kørt noget windows update? Der kan være sikkerhedsfejl der skal lukkes.

har du kørt hijackthis?