Avatar billede kantoraza Nybegynder
15. august 2004 - 17:13 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Artikler MCR-Music.dk

Davs!

Efter mange dages hård kodning, har jeg skabt hjemmesiden MCR-Music.dk, der lige nu er uden indhold, men trods det fungerer, som den skal. Jeg har brug for artikler og generel testing af siden. Som det er på nurværende tidspunkt, har jeg ikke mulighed for at lave markante ændringer, så det er mest artikler, jeg har brug for.
  Det er artikler, der har med at musik at gøre. Det fremgår mere tydeligt af selve siden.

For at gøre en lang historie kort, er siden koncept simpelthen at gøre information omkring musikken lettere tilgængeligt.

Siden er: http://www.mcr-music.dk/

På forhånd tak!
Mvh. Rasmus
Avatar billede jansen82 Nybegynder
15. august 2004 - 18:34 #1
Det er en meget pæn hjemmeside!! Vil dog lige sige at det er lidt syndt med den der grønne baggrund på knapperne!! Det skulle være en anden farve fx. mørke grå, rød eller ja... bare ikke lige grøn!! Men ellers en fin side!!
Avatar billede kantoraza Nybegynder
20. august 2004 - 09:34 #2
Tak for hjælpen!.. Du havde helt ret, og jeg har rettet det. Andre meninger ellers?
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2004 - 08:52 #3
Jeg synes det er synd at det kun er sådan en lille del af knapperne der lyser op, man skulle lave det mere som en helhed, ligesom menuen på www.device.dk, den er ligesom integreret.

Ellers kan jeg godt lide siden, meget enkel og overskuelig og den loader hurtig.

Dog er det synd at siden ændre så meget i højden det er lidt forvirrende efter min mening, sæt den til at fylde hele skærmens højde også selvom teksten ikke fylder det hele, men det gør at den ikke springer når man går fra link til link.
Avatar billede kantoraza Nybegynder
31. august 2004 - 17:45 #4
Det vil jeg se på. Tak for din hjælp.