Avatar billede kimmys Nybegynder
14. august 2004 - 22:32 Der er 34 kommentarer og
1 løsning

Gør det muligt at kunne slette sine egne spørgsmål

Hvorfor er det ikke muligt at kunne slette sine egne spørgsmål?
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2004 - 22:33 #1
Hvorfor vil du også det?
Avatar billede kimmys Nybegynder
14. august 2004 - 22:36 #2
jamen nu har jeg lige prøvet at komme til at ligge mit spørgsmål i det forkerte emne.. og kunne godt selv se det.. Men jeg er jo nød til at vente på at en CoAdmin lukker det..

Det ville jo være lidt smart hvis, man selv lige kunne slette det, sådan der ikke kom så meget rod!
Avatar billede fromsej Praktikant
14. august 2004 - 22:44 #3
Du lægger bare svar selv og accepterer dit svar, så må du gerne oprette spørgsmålet igen i en anden kategori.
Avatar billede kimmys Nybegynder
14. august 2004 - 22:58 #4
ja ved det godt.. men synes bare på en måde det virker sådan lidt dumt/pínligt
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2004 - 23:02 #5
kimmys> når du har været her lige så lang tid som os (800+ dage) så vil det virke som den naturligste ting i verden at gøre sådan ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2004 - 23:03 #6
Ups... du har sgu da været her i længere tid end os ;D
Avatar billede fromsej Praktikant
14. august 2004 - 23:05 #7
*GH*

Kimmys>>Pinligt, nej egentlig ikke, det sker for os alle at vi bagefter finder ud af at spørgsmålet ligger forkert.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2004 - 23:05 #8
http://www.eksperten.dk/point.phtml?navn=kimmys - er du ikke lige en guttermand at lukke de her ældgamle spørgsmål? Du har jo spørgsmål fra Juli 2001
Avatar billede kimmys Nybegynder
14. august 2004 - 23:15 #9
john_stigers: jo kan jeg godt.. MEN det er også en anden ting jeg gerne vil klage over he he.. de der skide flag.. jeg fatter dem ikke.. og det er sku ikke nemmere når man er farveblind :(
Avatar billede roenving Novice
14. august 2004 - 23:18 #10
Avatar billede kimmys Nybegynder
14. august 2004 - 23:29 #11
Men stadig Roenving.. som farveblind er det altså meget svært at se forskel.. specielt på det første og sidste flag.. Hvis der engang skulle laves om kunne jeg godt tænke mig nogle forskellige tegn, men stadig med farver!
Avatar billede roenving Novice
14. august 2004 - 23:33 #12
Jeps, men de røde (den sidste !-) flag kan jo kun ses af coadmin, men en rød/grøn farveblind coadmin vil selvfølgelig have problemer ...

Værre for almindelige brugere er det, hvis de er grøn/blå farveblinde, for det er de to yderpunkter for et almindeligt spørgsmål !o]
Avatar billede bredker Nybegynder
14. august 2004 - 23:34 #13
alle de spm der står under "UDE" er dem der ikke er lukkede , resten er blå , så behøver du ikke se dem alle igennem , hvis du ikke kan se farverne
Avatar billede kimmys Nybegynder
14. august 2004 - 23:37 #14
forresten roenving.. når du lukker et af mine spørgsmål.. får jeg så pointene igen?
Avatar billede roenving Novice
14. august 2004 - 23:39 #15
Næh ...
Avatar billede kimmys Nybegynder
14. august 2004 - 23:41 #16
Er det ikke for dårligt?
Avatar billede kimmys Nybegynder
14. august 2004 - 23:46 #17
john_stigers:
så har jeg ryddet op..
Avatar billede bredker Nybegynder
14. august 2004 - 23:47 #18
i de fleste tilfælde hvor coadmin lukker et spm er det fordi det enten er ulovligt eller lignende , så syntes jeg det er ok , at de ikke får point tilbage
så er der selvfølgeligt dem der er uforskylt i det , det kan diskuteres , men det er et mindre problem , du kan jo aligevel ikke bruge de point til ret meget , og det er jo i de færeste tilfælde det er uretfærdigt
Avatar billede bredker Nybegynder
14. august 2004 - 23:48 #19
kimmys>>det var flot , ikke altid folk er så flinke til at klare det med det samme , når de bliver gjort opmærksomme på det
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2004 - 23:50 #20
Kimmys> det skal da belønnes - du får hermed din 1. karmavurdering :)
Avatar billede kimmys Nybegynder
14. august 2004 - 23:51 #21
Det vil jeg så give dig ret i.. det kan bruges som straf..

jamen ved godt jeg ikke kan bruge de der point til noget.. det var bare lige noget jeg kom til at tænke på..

Jeg lukker dette Forslag, da der ikke er man der er enige ;-)
Avatar billede kimmys Nybegynder
14. august 2004 - 23:52 #22
Sidder lige med et stort smil på.. min 1. karmavurdering! Taak
Avatar billede fromsej Praktikant
14. august 2004 - 23:53 #23
Jeg tror at det ville være smart hvis muligheden var til stede, indtil første indlæg fra en anden bruger var kommet, på den måde kan de fleste "Hovsa, forkert kategori" undgås.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. august 2004 - 23:54 #24
det var da så lidt - du har 2 nu kan jeg se, en vurdeeing mere og vi kan se din vurdering direkte :)
Avatar billede kimmys Nybegynder
14. august 2004 - 23:55 #25
jaa... det var også sådan noget jeg havde i tankerne fromsej. Det skal selvfølelig ikke være muligt at slette en hvor folk er begyndt at svare!
Avatar billede fromsej Praktikant
14. august 2004 - 23:57 #26
Tredie vurdering lagt.*S*
Avatar billede roenving Novice
15. august 2004 - 00:01 #27
Men jeg kan jo så se på dit point-regnskab, at du faktisk har fået dine point tilbage, da det spørgsmål, som står som lukket i dag, slet ikke optræder i det !-)

-- så der er slet ikke nogen straf, men du har ikke fået point tilbage, de er bare ikke blevet trukket fra din konto !-)
Avatar billede kimmys Nybegynder
15. august 2004 - 00:01 #28
Tak skal I ha' nu kan man jo også se det!
Avatar billede kimmys Nybegynder
15. august 2004 - 00:06 #29
Roenving:
Besvarede spørgsmål uden accepteret svar 0.
Og jeg kan se de spørgsmål som er blevet lukket i dag..

Men når jeg ikke har nogen spørgsmål uden accepteret svar.. så burde jeg da ha' 0 point ude ikke?
Avatar billede kimmys Nybegynder
15. august 2004 - 00:09 #30
altså ikke fordi jeg skal hænge mig i de der point.. vil ikke misforståes!
Avatar billede roenving Novice
15. august 2004 - 00:09 #31
Præcis, og når jeg kigger i oversigten over stillede spørgsmål, optræder du med et, som er blevet lukket pga. dobbelt-spørgsmål, og når det slet ikke optræder i din point-oversigt, kan de udlovede point kun være blevet nulstillet !-)
Avatar billede fromsej Praktikant
15. august 2004 - 00:10 #32
Du har to der ikke er lukket rigtigt, men lukket af Coadmins.
Jeg kan godt se det usmarte i at pointene står som værende ude, hvis det er tilfældet, men om det kan ændres har jeg ingen anelse om.
Avatar billede kimmys Nybegynder
15. august 2004 - 00:13 #33
ja kan også se at jeg har 2 lukket af CoAdmin.. Men synes bare det er underligt at jeg har 150 ude, hvilket svare til det som CoAdmin lukkede i dag; men de 15 point der blev lukket den anden dag står der ikke.. :D kan være jeg har o point ude i morgen!
Avatar billede bredker Nybegynder
15. august 2004 - 00:15 #34
det har jeg også oplevet , det bliver vist kun opdateret en gang i døgnet
Avatar billede AnyFellow Mester
09. september 2004 - 17:16 #35
Hmmm.... kunne nu godt se det fede i at folk kunne slette et spørgsmål, enten fordi det var oprettet i en forkert kategori, eller også fordi de havde opgivet at få respons, og alligevel lukkede spørgsmålet.

Synes der er en del spørgsmål, der ikke har noget indhold, andet end spørgsmålet og så opretteren selv der lukker.

Alt andet lige, må det da gøre søgningen hurtigere... og luge lidt ud i de hits man får, hvoraf en del af spørgsmålene alligevel ikke kan bruges til noget som helst... af nogen som helst :o)