Avatar billede jeanette18 Nybegynder
09. august 2004 - 13:22 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

samme abonnementsmails vælter ind 2 gange

Jeg ved ikke om det er ekspertens server eller anden den er hel gal med, men i øjeblikket vælter det ind med mails fra jer - MEN JEG FÅR AF DE SAMME MAILS - altså dobbelt up. Dette er pludselig begyndt at ske her i weekenden.
Har også lagt mærke til at jeg ofte får en forsinket mails i forhold til hvornår spørgeren oprettede spørgsmålet til forummet.

Er fejlen hos jer eller hos min udbyder. Der er ikke blevet ændret på min opsætning af outlook 2003 som hidtil at fungeret upåklagelig.
Avatar billede exp Juniormester
09. august 2004 - 13:28 #1
Du kan kigge på tidspunkterne i mail-headeren, for at se hvor forsinkelsen ligger...

Mht. at du får to af hver - det lyder vist som en eksperten-fejl :-)
Avatar billede halifax Nybegynder
09. august 2004 - 13:52 #2
Jeg har oplevet/oplever det samme og må altså slette en del overflødige mails. Og fejlen er??  -  Kunne være rart at vide.  :)
Avatar billede exp Juniormester
09. august 2004 - 14:18 #3
Undskyld mig, men tror altså det er naivt at tro, at der kommer en forklaring på disse fejl... jeg kan selvfølgelig tage fejl, men...
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
09. august 2004 - 14:30 #4
Jeg har drøftet problemet med min teleudbyder som har hørt om lignende problemer før. Fejlen ligger IKKE hos teleudbyderen, men han forklarede at det må være en af ekspertens servere som fejler til automatisk at sende!

Håber på en hurtig afklaring da jeg ellers drukner i mails. Tiden jeg bruger på at slette overflødige mails kan jo bruges til at hjælpe andre med her i forummet:)

Tak for jeres kommentarer og strees nu ikke for meget p.g.a. her i sommervarmen!
Avatar billede exp Juniormester
09. august 2004 - 14:46 #5
synes stadig lige du skal kontrollere headeren i en af dine forsinkede mails... ;-)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
09. august 2004 - 15:38 #6
exp> mail-headeren?? Jeg har været på webmail hvis det er det du mener og mine indstillinger er indstillet til at der IKKE skal lægges kopier på serveren i et vist antal dage. Kører med outlook 2003.
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
09. august 2004 - 16:10 #7
Den er simpelthen HEL GAL!! Jeg får nu pludselig abonnementsmails oprettet fra i fredags. exp> hvordan er proceduren hos experten i forbindelse med serverproblemer. Hvem tager affære?

Jeg drukner snart i ´mails og har ingen svømmevest på:)
Avatar billede exp Juniormester
09. august 2004 - 17:26 #8
mailheaderen er de data der identificerer hver enkelt mail, derimellem også tidspunkter for hver enkelt stop mailen har taget på vejen. Fx hvornår den er afsendt fra eksperten, hvornår den er modtaget af din udbyder og hvornår din udbyder har sendt den videre til dig :-)

Og hvordan proceduren er - det ved kun IDG/ADMIN www.exp.dk/kontakt.phtml
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
09. august 2004 - 18:54 #9
Jeg takker for linket. Jeg har dermed lavet en anmeldelse.
Avatar billede snowball Novice
09. august 2004 - 18:55 #10
jeanette18: Du skal ikke lave en anmeldelse, for den ser Admin næppe, og vi CoAdmins kan intet gøre ved problemet. Brug i stedet de andre kontakt informationer (mail og især telefon) der står på http://www.eksperten.dk/kontakt.phtml :)
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
09. august 2004 - 19:11 #11
Hejsa snowball. Det vil jeg gøre i morgen. Tak for tippet:)