Avatar billede mdc51 Nybegynder
05. august 2004 - 14:26 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Conversion error

Jeg excel 2003 og har i forbindelse med et forsøg på at få adgang til data i en Navision database fået fejlen "Conversion Error".

Fejlen forekommer, når jeg vil en forespørgselsparameter op på et datofelt.

Konkret har jeg i feltet skrevet: >=[]. Tidligere har dette fungeret således, at når jeg opdaterede fra excel ville jeg blive spurgt om, hvilken dato jeg var interesseret i, hvorefter jeg fik post vedr. den forespurgte dato. Nu får jeg imidlertid ovensåtende fejl

Er der nogen der kan hjælpe.
Avatar billede bak Seniormester
06. august 2004 - 00:22 #1
er det i excel eller msquery du har skrevet >=[]  ?
Avatar billede mdc51 Nybegynder
06. august 2004 - 08:55 #2
Det er i MSQuery.
Avatar billede bak Seniormester
06. august 2004 - 10:19 #3
Har du prøvet at fjerne >=[] i queryen for at se om du overhovedet får data ind ?
Avatar billede mdc51 Nybegynder
06. august 2004 - 10:24 #4
Ja, det har jeg.  I øvrigt - når jeg sætter datoen til en foruddefineret dato f.eks. 23-08-03 henter den dato ind.
Avatar billede bak Seniormester
06. august 2004 - 10:36 #5
prøv lige bare at sætte [] ind.
det vil kun lade dig hente een dag, men afgøre om parameteren fungerer.
Hvis du så kan hente den dag, vil jeg gerne høre det :-)
Avatar billede mdc51 Nybegynder
11. september 2011 - 10:54 #6
-
Avatar billede mdc51 Nybegynder
11. september 2011 - 10:55 #7
-