Avatar billede pimpz Nybegynder
05. august 2004 - 09:36 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pop up

Til Eksperten,
Jeg har et forslag til evt. forbedringen og nedsættelse af svar tiden på diverse spørgsmål.
Kunne man ikke lave en slags pop up service omkring de spørgsmål man er aktiv i.
Lidt ligesom når man får en mail i Outlook. ( I Outlook 2003 og Xp kommer der en pop i højre side, som opløses vist ikke man ønsker at besvare med det samme.)
På den her måde slipper man for en masse spild tid, og Spørgeren vil hele tiden have mulighed for at supplere info til sit spørgsmål. Og ”Eksperterne”
Jeg synes nemlig tit at et spørgsmål helt døder ud, vist det ikke er løst inden X antal timer.

Mvh. Nicolaj
Avatar billede roenving Novice
05. august 2004 - 13:45 #1
Prøv at kigge på: http://expfaq.1go.dk under ExpNote ...

-- og behold dine point, spørgsmål om Eksperten er pr. kotume gratis !-)
Avatar billede pimpz Nybegynder
05. august 2004 - 13:55 #2
Citat.
expNOTE?? - hvad er det?
expNOTE står for "Express Notifications Of The Experts", og kan også fortolkes som Eksperten-Note (du får en note fra Eksperten). Kort fortalt er expNOTE er et program der kan lette din korrespondance med Eksperten.
En form for Instant Messenger der giver dig besked så snart der er indlæg i et spørgsmål du deltager i, eller så snart der er oprettet et nyt spørgsmål i en kategori du abonnerer på.
Bemærk: Projektet er sat i ro, da den ønskede opbakning ikke er til stede pt.

Det vil sige der ikke sker noget i denne sag ?
Avatar billede exp Juniormester
05. august 2004 - 13:57 #3
Der er nogen - kan faktisk ikke længere huske hvem (mener hermandsen var inde over) - der stadig ligger med projektet, men hvordan det står til, er der vist kun *meget* få der ved :-)
Avatar billede pimpz Nybegynder
05. august 2004 - 13:58 #4
okay .... Men det ville da være en super detail :-)
Avatar billede exp Juniormester
05. august 2004 - 13:58 #5
maje :-)
Avatar billede pimpz Nybegynder
05. august 2004 - 13:59 #6
Ser frem til de bedre tider *G*