Avatar billede henrik.s. Nybegynder
04. august 2004 - 14:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Siden prompter hele tiden for loginnavn + adgangskode.

Hej med jer
Jeg har en hjemmeside med flere underliggende websteder.
Siden er med FP-udvidelser.
Siden ligger på en ASP Windows 2003 Server.
Jeg styrer brugerne gennem FP (Funktioner/server/tilladelser. (Integrated windows autentication på IIS'en kaldes det vist).

Når jeg logger ind på siden som administrator er der ingen problemer.
Når jeg / de andre brugere logger ind og surfer rundt - så spørger den ustandseligt efter brugernavn/adgangskode. Selv for at gå ind på sider der IKKE er beskyttede.

Jeg har webhotel hos www.unoeuro.dk.

UnoEuro har kørt check på serveren, men kan ikke finde nogle svar på mine problemer.

Håber MEGET der er en eller anden der kan hjælpe.
Avatar billede henrik.s. Nybegynder
15. august 2004 - 20:16 #1
Er her virkelig ikke nogle kloge mennesker med et godt råd?
Avatar billede claus_p Nybegynder
23. august 2004 - 21:33 #2
Prøv at få unoero til at fjerne FP og smide det på igen.

Bør iøvrigt også være din udbyders problem at få det til at virke og ikke dit.

Claus
Avatar billede henrik.s. Nybegynder
24. august 2004 - 08:31 #3
Tak for dit svar Claus.
Jeg kan fortælle at Unoeuro er fuldstændigt ligeglade.
De har slettet, og jeg har uploadet hele siden igen. Det virker stadig ikke - men det er ikke deres problem siger de.
Man burde kunne klage over det et eller andet sted. Det er jo OK hvis de kan påpege en fejl ved min programmering e.lign. men dette kan de heller ikke.

Vh.  Henrik
Avatar billede sth Novice
23. februar 2005 - 15:52 #4
hej

jeg har også unoeuro, og har lidt samme problem, jeg har en side med login, og selv om jeg har sat Session.Timeout = 60 så går der nogel gange kun 2 min inden man bliver smidt af, og nogle gange  ja så kan der gå rimelig lang tid.
Avatar billede henrik.s. Nybegynder
16. april 2011 - 19:47 #5
...