Avatar billede th-thomsen Nybegynder
30. juli 2004 - 18:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fejlkode: 0x81000370 i MSN messenger

Hej jeg har et problem, som jeg gerne vil have styr på. Jeg bruger MSN messenger, til at komme i kontakt med mine venner.
Men her de sidste dage har jeg ikke kunne komme på. Når jeg logger på, så går der cirka 2 minutter, så kommer der en meddelse om at jeg ikke kan logge på, og at fejlkoden er

0x81000370

så kan man trykke på noget der hedder fejlfinding .. men der bliver ikke funden spor af nogle fejl, mit internet virker og det hele, og alle de andre computere har intet besvær med at logge på MSN messenger.

Hvis nogen kan hjælpe mig så vil jeg være meget glad.

med venlig hilsen

Michael
Avatar billede zenorph Nybegynder
31. juli 2004 - 12:52 #1
Kig lidt her Michael :-)
http://billshen.ath.cx/Blog/articles/170.aspx

Hvis det er løsningen skal jeg nok smide et svar :-)

<\\zenorph
Avatar billede th-thomsen Nybegynder
26. januar 2005 - 13:06 #2
bare sæt den til at udnytte MSN messenger's proxy, og dens port, find oplysniger om det på google. Det er fordi at din lokale proxy er nede.