Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
29. juli 2004 - 14:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Søger irc-programør!

Goddag.

INFO:
Jeg søger en Irc-programør til et dansk cs site ( www.csonline.dk )

Vi mangler en som kan lave en bot, der kan skrive i irc, hver gang der bliver lavet en ny nyhed på siden. Så den eks. skriver

eks:
Nyt på csonline.dk: nyhedens overskrift - www.csonline.dk/nyheden./

Og hvis du tilfældigvis også kunne lave cup bots, skal du også være velkommen ;)

Vi kan tilbyde, en masse reklame. Men ingen penge.

Hvis du er interreseret kan jeg kontaktets på sebrosen@msn.com eller via sitets mail system.

Link:
www.csonline.dk
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
29. juli 2004 - 15:02 #1
irc og mirc programør er det samme ikke?
Avatar billede tatziki Nybegynder
01. august 2004 - 21:29 #2
jo. mIRC og alle de andre irc-netværks forbindere ;) er i det samme sprog.
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
02. august 2004 - 02:26 #3
lukker