Avatar billede kreller1 Nybegynder
28. juli 2004 - 11:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke connecte

Hey eksperter.

Jeg sidder her en dag og starter min comp op. Så vil jeg gå på mirc men den siger
Canceld connect
Connecting refused.

Hvad betyder det.. Har internet, da jeg kan være på msn og nettet.?

Hvad satan kan det være..?
Avatar billede pezz Novice
28. juli 2004 - 12:37 #1
Måske din firewall der driller? Har du prøvet en alternativ server? Det kan også være hvis du ikke har fast ip hos din internetudbyder at nogen har moret sig lidt for meget, og er blevet bannet på ip-addressen.

Prøv at skrive i konsollen: /server sunsite.auc.dk eller /server tiscali.dk.quakenet.org eller /server irc.ircnet.dk - Hvis de ikke virker må det være noget tredje..
Avatar billede dundee Nybegynder
26. november 2004 - 14:48 #2
hvis du er på irc.get2net.dk er det forde serveren er lukket ned