Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
24. juli 2004 - 20:59 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Messenger Voice og Trådløs

Hej Folkens...

Jeg har, mærkelig nok, Messenger og etablere en Samtale med en fra familien, i Tyskland, det kører fint til at starte med, men derefter mister min computer forbindelsen, lige meget hvor tit man genetablere forbindelsen.
Men kører jeg ikke trådløs, er der ingen problemer. Der skal siges at min bror har samme problem, og vi bor ikke i sammen by.

Hvad kan det være ???????
Avatar billede marzman Nybegynder
24. juli 2004 - 21:30 #1
altså det kan jo altid være ståj på linien... men prøv at lukke alle andre programmer og undersøg om linien ikke går ned på andre måder! altså din trådløse linie!
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
24. juli 2004 - 23:12 #2
Også selvom min bror har det samme ???
Avatar billede hartnet.dk Nybegynder
22. august 2004 - 17:49 #3
Lukker